Szybki kontaktul. Ustronie Miejskie 1
KRS 0000053791 w Sądzie Rejonowym w Koszalinie IX Wydział Gospodarczy Kapitał zakładowy: 140 270 500,00 zł. NIP: 672-000-62-06 PKO BP SA ROK w Szczecinie, CK Koszalin 57 1020 2791 0000 7102 0163 2710 Gepard Biznesu 2015Wyszukaj swoją miejscowośćGazele Biznesu 2011 |
iBOKSpółka Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o. z siedzibą w Białogardzie wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów rozpoczyna wdrożenie bezpłatnego Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK). Dzięki systemowi iBOK Klienci Spółki uzyskają bezpośredni dostęp do swoich rozliczeń (łącznie Wprowadzony system iBOK, dzięki proponowanym modułom tematycznym ułatwia szybko
- dane klienta: wyświetlanie danych klienta oraz możliwość bezpośredniego przejścia do modułu Odczyty i Gospodarka Wodomierzowa, - faktury: pozwala szczegółowo przeglądać dane faktury - umowy: umożliwia wyświetlanie danych wybranej umowy, - odczyty: dotyczy informacji o wprowadzonych odczytach, jej dacie, typie, zużycia, numerze fabrycznym, lokalizacji i statusie, - rozrachunki: umożliwia pobranie faktury z możliwością filtrowania oraz podziałem na dokumenty zapłacone i niezapłacone, wyświetlane są również następujące informacje: data wystawienia, termin płatności, numer dokumentu, ile klient jest winien, a także ile już zostało zapłacone, - gospodarka wodomierzowa: lista liczników w menu z możliwością filtrowania po nr. fabrycznym; szczegółowe informacje o liczniku takie jak: numer, daty legalizacji, status, rodzaj właściciela, data przyjęcia do ewidencji - dokumenty: możliwość ściągnięcia na dysk klienta dokumentów dodanych na serwer, - e-faktura: umożliwia wystawianie faktur drogą elektroniczną w postaci plików PDF - powiadomienia sms/e-mail: system informuje o wystawionych fakturach w postaci e-maila lub/i smsa na podany wcześniej e-mail/numer telefonu.
Uruchomienie IBOK ma na celu ułatwienie i poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi. Korzystanie z wspomnianej aplikacji umożliwi Państwu łatwe i samodzielne załatwienie spraw takich jak: podanie stanu wodomierza bądź jego sprawdzenie, sprawdzenie poprzednich zużyć, czy nadesłanie do Spółki krótkiej wiadomości lub zapytania. Dzięki tej usłudze Klient posiadający dostęp do internetu
Warunkiem uruchomienia iBOK jest akceptacja regulaminu korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz wypełnienie i dostarczenie (poczta, osobiście lub online) do siedziby Spółki wniosku o utworzenie konta. Następnie w ciągu 14 dni od daty jego złożenia użytkownik otrzymuje na adres e-mail indywidualny login oraz hasło, którym posługuje się przy logowaniu do systemu. Aby otrzymywać powiadomienia drogą mailową oraz poprzez wiadomości sms, należy wypełnić odpowiednie oświadczenia dostępne na stronie Spółki a także zaakceptować regulamin udostępniania i przesyłania faktur Wszelkich szczegółowych informacji udzieli Państwu Pan Przemysław Franc: pon-pt. godz: 7-15: tel: 668422554
Wnioski, regulaminy i oświadczenia są dostępne do pobrania tutaj:
oraz bezpośrednio w Biurach Obsługi Klienta:
Rejon Nr I Białogard Adres siedziby: ul. Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard Tel.: 0 94 31 23 316, poniedziałek –piątek: 8:00-14:00
Rejon Nr II Połczyn – Zdrój Adres: ul. Młyńska 6, 78-320 Połczyn – Zdrój Tel.: 0 94 36 62 993, poniedziałek –piątek: 8:00-14:00
Rejon Nr II Rąbino Adres: ul. Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard Tel.: 0 94 31 20 375, poniedziałek –piątek: 8:00-14:00
Rejon Nr III Biesiekierz Adres: Biesiekierz 27D, 76-039 Biesiekierz Tel.: 0 94 34 07 101, środa i piątek: 8:00-14:00, pozostałe dni 0 94 31 20 375
Rejon Nr III Karlino Adres: ul. Szczecińska OŚ, 78-230 Karlino Tel.: 0 94 31 13 433, poniedziałek: 8:00-14:00, pozostałe dni 0 94 31 23 316
Rejon Nr IV Tychowo Adres: ul Dolna 4, 78-220 Tychowo Tel.: 0 94 31 15 473, czwartek: 8:00-14:00, pozostałe dni 0 94 31 20 375
Rejon Nr IV Bobolice Adres: ul. Koszalińska 23, 76-020 Bobolice Tel.: 0 94 31 67 631, poniedziałek –piątek: 8:00-14:00 |