Informacja

Montaż i utrzymanie zaworów antyskażeniowych.

Woda bezpowrotnie zużyta

Informacja dotycząca warunków przyjęcia wodomierza do pomiaru wody bezpowrotnie zużytej.

Rusza Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Od października 2014 roku Spółka uruchamia iBOK (internetowe Biuro Obsługi Klienta)

Jakość Wody

Sprawdź jakość naszej wody. Codziennie dbamy aby była najwyższej jakości.

Szybki kontakt

ul. Ustronie Miejskie 1
78-200 Białogard
E-mail: sekretariat@rwik.pl
Tel.: (094) 312 32 15 / (094) 312 33 19
Fax: (094) 312 04 24

Zarząd przyjmuje interesantów w
poniedziałki od 13:00 do 15:00

 

KRS 0000053791 w Sądzie Rejonowym w Koszalinie IX Wydział Gospodarczy

Kapitał zakładowy: 139 147 500,00 zł.

NIP: 672-000-62-06


PKO BP SA ROK w Szczecinie, CK Koszalin

57 1020 2791 0000 7102 0163 2710


Umowy

Akcja STOP kradzieży

Awarie

Zgłaszanie awarii

iBOK

Jakość wody

Gepard Biznesu 2015

Gepard Biznesu 2010

Wyszukaj swoją miejscowość

Gazele Biznesu 2011

Gazele biznesu 2011

Informacje

Szanowny Kliencie

 

         Spółka Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o. z siedzibą w Białogardzie wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów rozpoczyna wdrożenie bezpłatnego Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK).

          Dzięki systemowi iBOK Klienci Spółki uzyskają bezpośredni dostęp do swoich rozliczeń (łącznie z możliwością wydruku wystawionej faktury w PDF) oraz przydatnych informacji dotyczących posesji, których są Państwo właścicielami.

          Wprowadzony system iBOK, dzięki proponowanym modułom tematycznym ułatwia szybko
i bezproblemowo uzyskanie najpotrzebniejszych informacji dotyczących sposobu załatwienia spraw związanych z dostarczaniem wody i odprowadzaniem ścieków realizując następujące funkcje:

 

-        dane klienta: wyświetlanie danych klienta oraz możliwość bezpośredniego przejścia do modułu Odczyty i Gospodarka Wodomierzowa,

-        faktury: pozwala szczegółowo przeglądać dane faktury

-        umowy: umożliwia wyświetlanie danych wybranej umowy,

-        odczyty: dotyczy informacji o wprowadzonych odczytach, jej dacie, typie, zużycia, numerze fabrycznym, lokalizacji i statusie,

-        rozrachunki: umożliwia pobranie faktury z możliwością filtrowania oraz podziałem na dokumenty zapłacone i niezapłacone, wyświetlane są również następujące informacje: data wystawienia, termin płatności, numer dokumentu, ile klient jest winien, a także ile już zostało zapłacone,

-        gospodarka wodomierzowa: lista liczników w menu z możliwością filtrowania po nr. fabrycznym; szczegółowe informacje o liczniku takie jak: numer, daty legalizacji, status, rodzaj właściciela, data przyjęcia do ewidencji

-        dokumenty: możliwość ściągnięcia na dysk klienta dokumentów dodanych na serwer,

-        e-faktura: umożliwia wystawianie faktur drogą elektroniczną w postaci plików PDF

-        powiadomienia sms/e-mail: system informuje o wystawionych fakturach w postaci e-maila lub/i smsa na podany wcześniej e-mail/numer telefonu.

-        rozliczenie rzeczywiste (miesięczne): możliwość podawania odczytów Państwa liczników miesięcznie pod koniec danego miesiąca - opcja dostępna od stycznia 2015 roku (Tychowo - od lutego 2015r)

 

Uruchomienie IBOK ma na celu ułatwienie i poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi. Korzystanie z wspomnianej aplikacji umożliwi Państwu łatwe i samodzielne załatwienie spraw takich jak: podanie stanu wodomierza bądź jego sprawdzenie, sprawdzenie poprzednich zużyć, czy nadesłanie do Spółki krótkiej wiadomości lub zapytania. Dzięki tej usłudze Klient posiadający dostęp do internetu
z dowolnego miejsca i dowolnej porze będzie mógł sprawdzić stan swoich płatności i przejrzeć historię swoich rozliczeń. IBOK pozwoli na pobranie podstawowych dokumentów oraz sprawdzenie, do kiedy jest ważna cecha legalizacyjna urządzenia pomiarowego. Umożliwi także przeanalizowanie zużycia wody za dowolny okres rozliczeniowy.

 

Warunkiem uruchomienia iBOK jest akceptacja regulaminu korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz wypełnienie i dostarczenie (poczta, osobiście lub online) do siedziby Spółki wniosku o utworzenie konta. Następnie w ciągu 14 dni od daty jego złożenia użytkownik otrzymuje na adres e-mail indywidualny login oraz hasło, którym posługuje się przy logowaniu do systemu.

Aby otrzymywać powiadomienia drogą mailową oraz poprzez wiadomości sms, należy wypełnić odpowiednie oświadczenia dostępne na stronie Spółki a także zaakceptować regulamin udostępniania i przesyłania faktur
w formie elektronicznej oraz regulamin usługi informacyjnej SMS.

Wszelkich szczegółowych informacji udzieli Państwu Pan Przemysław Franc: pon-pt. godz: 7-15: tel: 668422554

Wnioski, regulaminy i oświadczenia są także dostępne w Biurach Obsługi Klienta:

 

Rejon Nr I Białogard

Adres siedziby: ul. Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard

Tel.: 0 94 31 23 316, poniedziałek –piątek: 8:00-14:00

 

Rejon Nr II Połczyn – Zdrój

Adres: ul. Młyńska 6, 78-320 Połczyn – Zdrój

Tel.: 0 94 36 62 993, poniedziałek –piątek: 8:00-14:00

 

Rejon Nr II Rąbino

Adres: ul. Ustronie Miejskie 1, 78-200 Białogard

Tel.: 0 94 31 20 375, poniedziałek –piątek: 8:00-14:00

 

Rejon Nr III Biesiekierz

Adres: Biesiekierz 27D, 76-039 Biesiekierz

Tel.: 0 94 34 07 101, środa i piątek: 8:00-14:00, pozostałe dni 0 94 31 20 375

 

 Rejon Nr III Karlino

Adres: ul. Szczecińska OŚ, 78-230 Karlino

Tel.: 0 94 31 13 433, poniedziałek: 8:00-14:00, pozostałe dni 0 94 31 23 316

 

Rejon Nr IV Tychowo

Adres: ul Dolna 4, 78-220 Tychowo

Tel.: 0 94 31 15 473, czwartek: 8:00-14:00, pozostałe dni 0 94 31 20 375

 

Rejon Nr IV Bobolice

Adres: ul. Koszalińska 23, 76-020 Bobolice

Tel.: 0 94 31 67 631, poniedziałek –piątek: 8:00-14:00

ZamknijStrona używa cookies (ciasteczek). W przeglądarkach internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.