Regionalne Wodociągi i Kanalizacja spółka z o.o. w Białogardzie informuje o przystąpieniu do bezpośrednich odczytów wodomierzy u klienta.
W związku z nadzwyczajną sytuacją związaną z zagrożeniem epidemiologicznym, w przypadku braku zgody odbiorcy na bezpośredni odczyt wodomierza u klienta prosimy mieszkańców MIASTA i GMINY TYCHOWA posiadających wodomierze bez modułu radiowego o podawanie stanu zużycia wody za pomocą:
- formularza odczytu znajdującego się na stronie internetowej http://www.rwik.pl/formularz-odczytu-wodomierza,83.html,
- pocztą elektroniczną na adres: odczyty@rwik.pl (w informacji należy podać: imię, nazwisko, dokładny adres, numer odbiorcy z faktury, numer wodomierza i jego stan)
(np. Piotr Kowalski, 78-200 Białogard, Kochanowskiego 99, Numer odbiorcy: 123456, numer wodomierza D14CA123456, stan: 123,432)
- telefonicznie pod numerem 094 312 04 07 (Białogard), 662 260 984 (Tychowo).
Uprzejmie informujemy, że w przypadku gdy odczyt nie zostanie podany przez odbiorcę, należność za świadczone usługi zostanie naliczona wg średniego zużycia wody w poprzednim okresie rozliczeniowym bez możliwości korekty.
Z góry dziękujemy za zrozumienie i przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o. o. w Białogardzie informuje, że w związku z rosnącą liczbą prób włamań/ataków na nasz system iBOK podjęto kroki w postaci blokady wyświetlenia strony ibok.rwik.pl poza granicami Polski. W przypadku gdy odbiorca RWiK jest poza granicami naszego kraju i ma problem z wyświetleniem strony iBOK proszę o kontakt mailowy na adres: admin@rwik.pl W mailu proszę napisać swój numer klienta, imię oraz nazwisko a także Kraj w którym obecnie odbiorca się znajduje. Każdy odbiorca będzie przeanalizowany i po indywidualnej konsultacji telefonicznej, zostanie on dodany do zaufanej listy.
Za utrudnienia Spółka przeprasza swoich odbiorców.